Dostawa
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, DPD i usługi Paczkomaty InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski.
20 zł
![](https://dysonserwis.pl/wp-content/uploads/2021/11/paczkomat-1.png)
PAczkomaty INPOST
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin – po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.
25 zł
![](https://dysonserwis.pl/wp-content/uploads/2021/11/dostawa_przedplata.png)
Przesyłka kurierska
przedpłata
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
25 zł
![](https://dysonserwis.pl/wp-content/uploads/2021/11/dostawa.png)
Przesyłka kurierska
za pobraniem
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
30,75 zł
![](https://dysonserwis.pl/wp-content/uploads/2021/11/dostawa.png)
Przesyła kurierska urządzeń do/po naprawach pogwarancyjnych
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Śledzenie przesyłki
Sprawdź, gdzie jest Twoja paczka. Numer przesyłki znajdziesz w e-mailu, który do Ciebie wysłaliśmy.