Najczęściej zadawane pytania FAQ

TOWARY I USŁUGI

Produkt został wycofany z produkcji, jest niedostępny w magazynie centralnym w Polsce i zagranicą – nie można go kupić.

W ofercie posiadamy tylko oryginalne i nowe części Dyson.

Termin uzależniony jest od produkcji i dostępności części na magazynie centralnym.

Należy wybrać kategorie swojego produktu np. odkurzacze bezprzewodowe, następnie odszukać model, wówczas ukaże się lista części, które mamy w ofercie do danego modelu. Jeśli nie znajdziesz poszukiwanej części, prosimy o kontakt na e-mail: sklep@dysonserwis.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie.

Tak, po kontakcie z BOK,  towar należy odesłać do siedziby firmy wraz z formularzem odstąpienia od umowy, dowodem zakupu, w oryginalnym opakowaniu, w celu zwrotu płatności za zakupiony towar. Uwaga!!! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot nastąpi przelewem na konto po zweryfikowaniu zwrotu.

Status realizacji zamówienia można sprawdzić kontaktując się z działem obsługi klienta.

DOSTAWA

Produkt z naszym stanów magazynowych została wyprzedany, czekamy na dostawę z magazynu centralnego.

Termin uzależniony jest od produkcji i dostępności części na magazynie centralnym.

Nie, sprzedaż prowadzimy tylko na terenie Polski. Z pewnością w innych krajach z łatwością znajdziecie Państwo oficjalnego partnera Dyson, który lokalnie dystrybuuje części i akcesoria.

Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka kurierska ma ewidentne oznaki naruszenia, była wielokrotnie otwierana, jest znacznie uszkodzona czy poobijana, mamy prawo wymagać protokolarnego otwarcia uszkodzonej paczki. Oznacza to, że otwarcie przesyłki następuje w obecności kuriera. Równocześnie sporządzany jest protokół opisujący sytuację i stan przesyłki. Sporządzony dokument będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

PŁATNOŚĆ

W naszym sklepie uruchomiliśmy szybkie przelewy i zapłatę przy odbiorze.

Dowód zakupu wysyłamy w formie PDF, znajdziesz ją na swojej skrzynce mailowej.

GDZIE ZNALEŹĆ NUMER SERYJNY

Znajdź swój model urządzenia i unikatowy numer seryjny, który umieszczony jest bezpośrednio na urządzeniu.

za pojemnikiem na zanieczyszczenia lub filtrem

na spodzie akumulatora

za pojemnikiem

po zdjęciu pojemnika na odpady, na korpusie silnika

Na spodzie między kółkami

Za pojemnikiem na zanieczyszczenia

Tył rękojeści

Na spodzie między kółkami lub za pojemnikiem na zanieczyszczenia

Na przewodzie zasilającym w pobliżu wtyczki

Podstawa urządzenia (spód)

Po lewej stronie od spodu maszyny

Za kratkami wlotu powietrza

Na obudowie silnika (z boku)

POZOSTAŁE

Tak, prowadzimy jedyny autoryzowany serwis Dyson w Polsce. Naprawiamy wszystkie urządzenia Dyson w ramach gwarancji jak również po okresie gwarancji. Na rynku możecie Państwo znaleźć inne serwisy, które w swojej ofercie mają naprawy urządzeń Dyson, ale z pewnością nie są serwisami autoryzowanymi, a w związku z tym mogą korzystać zarówno z tanich zamienników, części nieoryginalnych lub zdemontowanych z innych urządzeń.

Jeśli wystąpi taka trudność, do dyspozycji jest nasz serwis pogwarancyjny, który po przesłaniu urządzenia wraz z częścią do montażu, wykona taką usługę odpłatnie (90,00 zł netto + ewentualne koszty transportu). Zainteresowane osoby prosimy o kontakt na adres e-mail  serwis@dysonserwis.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy w zakładce serwis (naprawy pogwarancyjne).

Kontakt z sklepem internetowym poprzez adres e-mail: sklep@dysonserwis.pl lub telefonicznie pod numerem  +48 531 000 111

Jeśli masz problem z logowaniem do konta, wyślij wiadomości e-mail na adres: sklep@dysonserwis.pl lub zadzwoń do działu obsługi klienta +48 531 000 111

Gdzie znaleźć numer seryjny
Znajdź swój model urządzenia i unikatowy numer seryjny, który umieszczony jest bezpośrednio na urządzeniu.