Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Kontakt z Dyson
Podanie niezbędnych danych
W celu zarejestrowania urządzenia do naprawy niezbędne będzie przekazanie następujących informacji:
- model urządzenia oraz jego numer seryjny
- dowód zakupu (tylko dla napraw gwarancyjnych)
- dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, nr. telefonu
Konsultant zarejestruje Państwa zgłoszenie i poinformuje o numerze pod jakim zostało ono zaindeksowane.
Przekazanie urządzenia do naprawy
W kolejnym etapie obsługi zlecenia serwisowego urządzenie zostanie od Państwa odebrane przez kuriera firmy DPD.
Urządzenie należy zapakować (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób bezpieczny, uniemożlwiający jakiekolwiek uszkodzenie podczas transportu.
Uwaga: Mimo, iż przesyłka jest ubezpieczona, w przypadku niewłaściwego zapakowania urządzenia, ewentualne roszczenie mogą zostać odrzucone.
Zarejestrowane urządzenie również zostawić w jednej z naszych lokalizacji:
ul. Postępu 19, 05-080 Mościska gm. Izabelin – Pon-Pt 10-18 i Sob 10-14
ul. Górczewska 131/135, 01-109 Warszawa (Wola) – Pon-Pt 10-19 i Sob 10-14
Zwrot urządzenia po naprawie
Po zakończeniu procesu naprawy produkt zostanie odesłany na adres, spod którego został podjęty (o ile nie wskazaliście Państwo inaczej).
Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka kurierska ma ewidentne oznaki naruszenia, była wielokrotnie otwierana, jest znacznie uszkodzona czy poobijana, mamy prawo wymagać protokolarnego otwarcia uszkodzonej paczki. Oznacza to, że otwarcie przesyłki następuje w obecności kuriera. Równocześnie Kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu opisującego sytuację i stan przesyłki. Sporządzony dokument będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.
Rekomendujemy wykonanie dużej ilości zdjęć, dokumentujących stan przesyłki dostarczonej do Państwa.