Serwis pogwarancyjny

Serwis pogwarancyjny

W przypadku naprawy pogwarancyjnej należy skontaktować się bezpośrednio z naszym Serwisem:

Osobiście w jednej z naszych lokalizacji:
ul. Postępu 19, 05-080 Mościska gm. Izabelin – Pon-Pt 10-18 i Sob 10-14
ul. Górczewska 131/135, 01-109 Warszawa (Wola) – Pon-Pt 10-19 i Sob 10-14

Podanie niezbędnych danych

W celu zarejestrowania urządzenia do naprawy pogwarancyjnej niezbędne będzie przekazanie następujących informacji:

  • model urządzenia oraz jego numer seryjny
  • dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, nr. telefonu

Przekazanie urządzenia do naprawy

W kolejnym etapie procedury pogwarancyjnej reklamowane urządzenia należy dostarczyć do serwisu.

W przypadku braku możliwości, prosimy o zaznaczenie tego faktu w poniższym formularzu zlecenia naprawy pogwarancyjnej. Wówczas nasz dział obsługi klienta zleci odbiór urządzenia z adresu wskazanego przez Państwa (usługa płatna)

Reklamowany produkt należy zapakować (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób bezpieczny, uniemożlwiający jakiekolwiek uszkodzenie podczas transportu.

Uwaga: Mimo, iż przesyłka jest ubezpieczona, w przypadku niewłaściwego zapakowania urządzenia, ewentualne roszczenie mogą zostać odrzucone.

Urządzenie można również zostawić w jednej z naszych lokalizacji:
ul. Postępu 19, 05-080 Mościska gm. Izabelin – Pon-Pt 10-18 i Sob 10-14
ul. Górczewska 131/135, 01-109 Warszawa (Wola) – Pon-Pt 10-19 i Sob 10-14

Cennik

Po dokonaniu weryfikacji stanu urządzenia, dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem celem przedstawienia kalkulacji kosztów naprawy. Nasza diagnoza jest płatna zgodnie z poniższym cennikiem. Jeśli zdecydujecie się Państwo na naprawę koszt diagnozy zostanie wliczony w robociznę. Do naprawy stosujmy tylko nowe i oryginalne części dyson.

  • Sprawdzenie urządzenia / prosta naprawa* – 90 PLN + VAT (110,70 PLN)
  • Naprawa zaawansowana* / czyszczenie – 160 PLN + VAT (196,80 PLN)
  • Airblade weryfikacja / naprawa* – 220 PLN+ VAT (270,60)
  • Koszt pojedynczej przesyłki kurierskiej – 25 PLN + VAT (30,75 PLN)

*Ceny nie zawierają części

Zwrot urządzenia po naprawie

Po zakończeniu procesu naprawy produkt zostanie odesłany na adres, spod którego został podjęty (o ile nie wskazaliście Państwo inaczej).

Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka kurierska ma ewidentne oznaki naruszenia, była wielokrotnie otwierana, jest znacznie uszkodzona czy poobijana, mamy prawo wymagać protokolarnego otwarcia uszkodzonej paczki. Oznacza to, że otwarcie przesyłki następuje w obecności kuriera. Równocześnie sporządzany jest protokół opisujący sytuację i stan przesyłki. Sporządzony dokument będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.

Rekomendujemy wykonanie dużej ilości zdjęć, dokumentujących stan przesyłki dostarczonej do Państwa.

Formularz zlecenia naprawy pogwarancyjnej

Aktualny cennik usług pogwarancyjnych znajdą Państwo na naszej stronie tutaj
Click or drag files to this area to upload.You can upload up to 3 files.
Gdzie znaleźć numer seryjny
Znajdź swój model urządzenia i unikatowy numer seryjny, który umieszczony jest bezpośrednio na urządzeniu.