Serwis pogwarancyjny
W przypadku naprawy pogwarancyjnej należy skontaktować się bezpośrednio z naszym Serwisem:
Osobiście w jednej z naszych lokalizacji:
ul. Postępu 19, 05-080 Mościska gm. Izabelin – Pon-Pt 10-18 i Sob 10-14
ul. Górczewska 131/135, 01-109 Warszawa (Wola) – Pon-Pt 10-19 i Sob 10-14
Podanie niezbędnych danych
W celu zarejestrowania urządzenia do naprawy pogwarancyjnej niezbędne będzie przekazanie następujących informacji:
- model urządzenia oraz jego numer seryjny
- dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, nr. telefonu


Przekazanie urządzenia do naprawy
W kolejnym etapie procedury pogwarancyjnej reklamowane urządzenia należy dostarczyć do serwisu.
W przypadku braku możliwości, prosimy o zaznaczenie tego faktu w poniższym formularzu zlecenia naprawy pogwarancyjnej. Wówczas nasz dział obsługi klienta zleci odbiór urządzenia z adresu wskazanego przez Państwa (usługa płatna)
Reklamowany produkt należy zapakować (najlepiej w oryginalne opakowanie) w sposób bezpieczny, uniemożlwiający jakiekolwiek uszkodzenie podczas transportu.
Uwaga: Mimo, iż przesyłka jest ubezpieczona, w przypadku niewłaściwego zapakowania urządzenia, ewentualne roszczenie mogą zostać odrzucone.
Urządzenie można również zostawić w jednej z naszych lokalizacji:
ul. Postępu 19, 05-080 Mościska gm. Izabelin – Pon-Pt 10-18 i Sob 10-14
ul. Górczewska 131/135, 01-109 Warszawa (Wola) – Pon-Pt 10-19 i Sob 10-14
Cennik
Po dokonaniu weryfikacji stanu urządzenia, dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem celem przedstawienia kalkulacji kosztów naprawy. Nasza diagnoza jest płatna zgodnie z poniższym cennikiem. Jeśli zdecydujecie się Państwo na naprawę koszt diagnozy zostanie wliczony w robociznę. Do naprawy stosujmy tylko nowe i oryginalne części dyson.
- Sprawdzenie urządzenia / prosta naprawa* – 90 PLN + VAT (110,70 PLN)
- Naprawa zaawansowana* / czyszczenie – 160 PLN + VAT (196,80 PLN)
- Airblade weryfikacja / naprawa* – 220 PLN+ VAT (270,60)
- Koszt pojedynczej przesyłki kurierskiej – 25 PLN + VAT (30,75 PLN)
*Ceny nie zawierają części


Zwrot urządzenia po naprawie
Po zakończeniu procesu naprawy produkt zostanie odesłany na adres, spod którego został podjęty (o ile nie wskazaliście Państwo inaczej).
Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka kurierska ma ewidentne oznaki naruszenia, była wielokrotnie otwierana, jest znacznie uszkodzona czy poobijana, mamy prawo wymagać protokolarnego otwarcia uszkodzonej paczki. Oznacza to, że otwarcie przesyłki następuje w obecności kuriera. Równocześnie sporządzany jest protokół opisujący sytuację i stan przesyłki. Sporządzony dokument będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.
Rekomendujemy wykonanie dużej ilości zdjęć, dokumentujących stan przesyłki dostarczonej do Państwa.