JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ
Reklamację na zakupione części i akcesoria w sklepie dysonserwis.pl, mogą Państwo złożyć:
- za pomocą poniższego formularze reklamacyjnego (po wypełnieniu i przesłaniu, dział obsługi klienta skontaktuj się z Państwem)
- bezpośrednio w punkcie odbioru w godzinach jego otwarcia
- przesyłając wadliwą rzecz, dowód jej zakupu oraz formularz reklamacji na adres:
Ekspert Serwis Niewiadomski Sp. J.
z dopiskiem “Reklamacja”
ul.Postępu 19, 05-080 Mościska
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie (formularz) reklamacji zawierał w szczególności:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
- datę nabycia towaru,
- rodzaj reklamowanego towaru,
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
- Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub inny wskazany sposób).
- dowód zakupu*
*Dowodem zakupu może to być na przykład paragon fiskalny, kopia paragonu fiskalnego lub faktury, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia internetowego albo inny dowód, który będzie pomocny w ustaleniu takich okoliczności, jak: miejsce, data sprzedaży, rodzaj sprzedanego produktu, jego cena. Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.
ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Państwa reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo poinformowani zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.